Thursday, October 14, 2010

Parc Aventura"" Brasov rules....


Nu m-am mai distrat asa, de pe vremea cand ma urcam in nucul bunicilor la tara si speriam lumea care trecea pe sub el. Mi se pare o idee geniala de relaxare, o modalitate amuzanta de a face miscare si de a te amuza in acelasi timp cu prietenii.
Pentru cine nu stie despre ce este vorba, revelatia este Parcul Aventura din Brasov.
Desi la inceput mi s-a parut o copilarie, a sfarsit prin a ma binedispune.
M-am cocotat prin copaci, am facut miscare in mod placut si am simtit si adrenalina.
Il recomand pentru iesirile in gasca la munte, mai ales pentru persoanele "nelinistite".








4 comments:

  1. Ce tare!! Si eu vreau sa merg candva. :D

    ReplyDelete
  2. Baiatul meu (9 anisori) zburda pe traseele galben si verde ca o capra neagra :)
    In weekend ii place cel mai mult: se instaleaza o tiroliana peste lacul din apropiere (o alunecare cam de 250 de metri).

    ReplyDelete
  3. Si eu vreau! Doar ca am rau de inaltime putin si rau de miscare mai mult :)

    Nici in scranciob nu ma pot da ca mi se face rau :)

    Si eu visam la canopy tours in Costa Rica... Poate intr-o viata viitoare.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...