Tuesday, May 18, 2010

My new obsession...


A fost dragoste la prima vedere, m-a cucerit iremediabil si nu am putut rezista tentatiei de a-l avea cu orice pret, din fericire l-am gasit la promotie deci l-am luat si cu un pret bun ;).

Iata si o prezentare draguta a acestui parfum:

"Dior lansează în 2007, Midnight Poison, un floral oriental ce rescrie frumoasa poveste a Cenuşăresei. Misterul începe când ceasul bate miezul nopţii şi Eva Green dispare în noapte, lăsând în urma sa o dorinţă de neuitat. Special dedicat eroinei profunde şi neobişnuite, o vrăjitoare a nopţii, ce seduce pe toţi cei ce îi ies în cale, Midnight Poison conţine puternica esenţă de trandafir negru misterios peste o bază de ambră şi patchouli. Recomandat ţinutelor elegante, misterioase, de o feminitate debordantă, parfumul te îmbie şi prin aromele de citrice, mandarine, vanilie şi chihlimbar."
www.parfumline.ro

Ce alceva as mai putea adauga, este divin sau mai degraba diabolic.;;)

4 comments:

  1. Si eu! Si eu te inteleg !!!

    ReplyDelete
  2. Mie imi place mai mult varianta clasica de Poison. Dar reclama aceasta e cu adevarat irezistibila...De ar fi asa!!!!

    ReplyDelete
  3. Este parfumul meu preferat, sunt aproape 3ani de cand este my #1.
    Culmea este ca desi este un parfum strong si eu il folosesc aproape zilnic, nu mi-a reprosat macar 1persoana ca ar fi deranjata, cum mi s-a mai intamplat cand foloseam alte parfumuri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...