Sunday, April 25, 2010

My new obsession...




10 comments:

  1. unde le ai luat,spune te rog.imi plac si mie mult.multumesc

    ReplyDelete
  2. Din Moscova, imi pare rau ca nu iti pot fi de folos cu mai mult pentru ca le-am luat de la un magazin local.

    ReplyDelete
  3. hihi ce imi plac...sunt innebunita dupa modelul asta de varfuri..am si eu o pereche negre.

    ReplyDelete
  4. Hellooo from Greece Hellas...and Στάλες στο γαλάζιο.....very nice shouse!!!

    ReplyDelete
  5. @nina -sunt si foarte comozi, chiar daca au toc de 12
    @BlackRose-γειά σου
    Καλώς ορίσατε!
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  6. Am o prietena casatorita in Grecia si mai stiu cate ceva de la ea si ca si tine iubesc muzica lor ;)

    ReplyDelete
  7. Foarte dragute ! Am si eu ceva de genul asta doar putin mai lungi; nici eu nu am reusit sa ma despart de ele, foarte comode & chic in acelasi timp :)

    ReplyDelete
  8. Sunt foarte misto :D. Sa le porti sanatoasa si iubita :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...