Friday, February 19, 2010

Stay Matte -RIMMEL


Pentru ca am tenul gras cu tendinte acneice am cautat un fond de ten care sa ma multumesca, adica sa acopere imperfectiunile si sa imi dea un aspect mat. Mi-a atras atentia fondul de ten STAY MATTE, de la RIMMEL. Pe ambalaj scrie ca iti asigura un aspect mat pana la 6 ore si ca are o acoperire medie spre ridicata. Bineinteles ca realitatea este alta, sa zicem ca iti ofera un aspect mat, poate nu chiar 6 ore, dar oricum mai mult fata de un fond de ten obisnuit, dar acoperirea nu este nici pe departe medie spre mare, mai curand mica spre medie. Deci inca un produs incercat, pe care nu am de gand sa il mai cumpar inca o data. Off, e asa de greu sa gasesc un fond de ten potrivit....va anunt daca gasesc produsul ideal ...:))

9 comments:

  1. Acum imi pare rau ca nu am scris despre el...il avea prietena mea si m-am dat si eu,acoperea ca si mirificul recover..adica deloc.Nu m-as mai da a doua oara,mai si mirosea ciudat...nu stiu cum sa zic,dar unele miros a pore-clogger :)
    Miss Sporty So Matte era de 100 ori mai bun,eu inca il mai am in portfard si il mai folosesc uneori.Din pacate nu matifiaza decat pentru scurt timp,dar acoperirea si textura sunt super.

    ReplyDelete
  2. Da, are si un miros vag de nu stiu ce, dar macar daca isi facea treaba as fi trecut peste, acum ca l-am luat o sa il folosesc, bine ca matifiaza un pic ca altfel chiar nu aveam nici un motiv sa il folosesc, imi incarcam tenul degeaba. :D

    ReplyDelete
  3. Din punctul meu de vedere, este unul dintre putinele fdt care nu arata ca o masca. Uniformizeaza, si, fixat cu pudra, dureaza destul de mult. Incerc sa il schimb, si as fi vrut sa ma indrept spre dermato - cos0metice (Toleraine de la Roche Possy si ceva de la Vichy), dar au o varieatate mica de culori - dintre care mie nu mi se potriveste nici una si in plus textura lor imi scoate porii in evidenta :(. Pe de alta parte e adevarat ca nu am probleme foarte mari - ten gras cu o culoare neuniforma, si nu caut un fdt cu putere mare de acoperire (cosurile, atunci cand apar, oricum se vad).

    ReplyDelete
  4. eu am avut o pudră rimmel stay matte (de fapt cred că încă o mai am). era ok. fdt rimmel nu am folosit.
    colorstay ai încercat? ăsta e fdt-ul ideal pt multe persoane :)

    ReplyDelete
  5. Da, ai dreptate, nu arata deloc ca o masca, cred ca e potrivit pentru persoanele care nu au mari probleme cu tenul, arata natural, si exact cum ai spus fixat cu pudra rezista.
    Eu insa am un ten cu probleme si am nevoie sa imi acopere unele imperfectiuni, ma tenteaza Second Skin, de la Max Factor...

    ReplyDelete
  6. @Silvia -Nu am incercat Colorstay, de fapt cred ca nu am avut nici un produs Revlon, poate ar fi timpul..:)

    ReplyDelete
  7. Yo zic sa nu mai incerci nimic...
    Produsele astea sunt facute sa se vanda (if u know what I mean) :)

    ReplyDelete
  8. Ai incercat fdt de la MaxFactor? Si eu am trecut prin mai multe astfel de experiente de care pomenesti si am ajuns la concluzia ca asta mi se potriveste cel mai bine.

    ReplyDelete
  9. MaxFactor este urmatorul pe care am de gand sa il incerc, mai am putin din Rimmel si abia astept sa incerc altceva.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...